"" – Latarnik2.0 Podoba się?

wtorek, 1 maja 2012

Guitar Hero i Xperia S

Współlokatorka kupiła grę Guitar Hero na PC, więc salon naszego mieszkania został przerobiony na salę koncertową. Ja tymczasem przerobiłem swoją Xperię S na mobilną scenę pobierając z Google Play grę Guitar Hero 5 na Androida. Oczywiście wrażenia z gry na sprzęcie mobilną są nieporównywalnie mniejsze, ale poćwiczyć wybijanie rytmu i zręczność można, co też daje sporo satysfakcji. Fajna szybka gierka dla zabicia czasu.

Guitar Hero na Androida jest grą zbyt łatwą: na poziomie ekspert, przy nie zbyt dużej praktyce można grać i zaliczać 99% piosenki. Na filmiku niżej dowód.

Najszybszy gitarzysta w naszym mieszkaniu. Ciekawe, czy Shazam rozpoznałby  na poziomie ekspert co jest grane...?

Gra oferuje pobranie kawałka w lepszej jakości. W gorszej mamy jakość zaledwie MIDa. Zabawę trochę psuje fakt, że wystukując na ekranie rytm nie odgrywamy kawałka tak jak w "stacjonarnym" Guiter Hero. Jeżeli nie naciśniemy przycisku, to muzyka i tak zostanie odtworzona. Wersja mobilna natomiast, jako przerywnik i zabijacz czasu, sprawdza się dobrze. Do tego pozwala nam ćwiczyć rytmikę i w "stacjonarnym" Guitar Hero możemy być lepsi.



P. S

Przez bardzo krótki okres czasu w LO byłem nawet członkiem zespołu o nazwie... TORBA. Wtedy odkryłem, że nie mam słuchu :-)

Na zakończenie jeden z moich ulubionych gitarzystów ever, czyli Jimi Hendrix:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz