"" – Latarnik2.0 Podoba się?

niedziela, 28 sierpnia 2011

Bukaresztańskie centrum handlowe widziane w HD okiem smartphona Xperia arc

W Bukareszcie jest zlokalizowane jedno z największych centrów handlowych w tej części Europy, i zaiste, jest wielkie!

Zazwyczaj te miejsca przerażają mnie i wywołują ból głowy. Czasami myślę, że jestem jak Casey Polard z "Rozpoznania wzorca" W. Gibsona. Tylko, że ona miała uczulenie na znaki towarowe, swoisty szósty zmysł, który pozwalał jej poruszać się po świecie mody i popkultury czyniąc z niej niezawodnego analityka rynku. Ja nie mam żadnego szóstego zmysłu, mnie po prostu boli głowa od nadmiaru bodźców reklamowych w jednym miejscu. Zawsze tak miałem a centra handlowe postrzegałem jako labirynty.

W tym świecie Xperia arc także może pomóc. Chociażby umożliwi wyszukać najbliższy bankomat w augmented reality (rzeczywistości rozszerzonej) dzięki aplikacji Layar do pobrania z Android Market za darmo. Zupełnie tak samo jak miało miejsce przy szukaniu hotelu w Bukareszcie lub wolnych twittów unoszących się nad Paryżem, za które ginęli francuscy rewolucjoniści. Nie to, że ginęli za centra handlowe, ale wypadkową tego buntu oraz konstytucji francuskiej była także swoboda komunikacji na wszystkich poziomach, a także sposoby wyrażania się w rozszerzonej rzeczywistości, a więc „wolne twitty swobodnie unoszące się nad Paryżem w rzeczywistości rozszerzonej

Link do aplikacji Layar zapisany w QR Code, w centrach handlowych pozwoli chociażby odnaleźć najbliższy bankomat w rzeczywistości realnej dzięki rzeczywistości rozszerzonej... Jak to brzmi!!!


Więcej na temat zakupów z telefonem Xperia, skanerów kodów paskowych, oszczędzaniu czasu i pieniędzy przeczytasz w poście „Operacja kryptonim Święta”.

Klient serwisu Allegro w Android Market. Kto powiedział, że będąc w centrum handlowym i przeglądając analogowy towar nie możemy sprawdzić ile kosztuje on na aukcjach internetowych? Oczywiście, że możemy! Sprawdzimy ceny, ustalimy, czy nie przepłacamy, a jak przepłacamy, to paroma kliknięciami możemy zakupić towar online!
Jeżeli idea zakupów analogowych połączonych z zakupami online przypadła Ci do gustu, to tutaj masz QR Code - link do klienta Allegro w Android Market, za który nie zapłacimy nawet lejka!

Co fajne zwłaszcza w lato, mają tam lodowisko i dużo przestrzeni. Centrum handlowe w Bukareszcie wygląda tak:



Zdjęcia











P.S.

Ostatnia moja misja w Hawx z unikaniem radarów, prętami paliwowymi oraz z atakiem na instalacje nuklearne zakończyła się sukcesem. Przez to wydarzenie prawie przejechałem stację metra, na której powinienem wysiąść. Tymczasem w Real Footboal 2011 dzielnie prowadzę rumuńską drużynę narodową przez kolejne etapy mistrzostw. Kolejnym przeciwnikiem jest Brazylia, co jest bardzo dużym wyzwaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz